طنین ایرانی

دانلود جدبدترین موزیک ها و آهنگها و ویدئو موزیکها موسیقی

طنین ایرانی

دانلود جدبدترین موزیک ها و آهنگها و ویدئو موزیکها موسیقی

 

نکته مهم

اگر نمیتوانید نوشته های زیرا به فارسی بخوانید وسط صفحه راست کلیک کرده ودر قسمت Encodingگزینه (Arabic (windows ویا

Unicode(utf-8را انتخاب کنید.

 

اگر نمبتوانید عکسها را ببینید روی عکسها راست کلیک کرده و روی گزینه Show picture کلیک کنید

 www.Borujerd.co.sr

 

 
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ

اسلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام و احادیث جالب... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

آتنا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام
هر روز
درهوای تو بیدار می شوم
چشمان مضطربم را که خیس خیس
از خوابهای پریشانی منند
با دستهای خسته خود لمس می کنم
دستم جوانه می زند و
باز این تویی
آن رویش نجیب
که در من بهانه داشت
من با سلام تو آغاز می شوم
من با شروع دلهره
تکرار می شوم
بر من ببار
هر چه که خواهی
هر آنچه هست
از من دریغ مکن
تو باران شو و ببار
من تشنه ام
کویر ترک خورده
باغ بی بهار
در من جوانه بزن
باغ شو، باغ ، باغ
ای دیدنت بهانه بودن !
عبورکن
از دشت فاصله تا باغ زندگی
ای خواهش نگاه خسته من !
رویش نجیب !
در من شروع کن
رویش صدها جوانه را
منتظر قدمهای سبزت هستم
سبز باشی و پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد